donderdag 2 januari 2014

Creatieve plannen...

Dit heb ik laatst ergens gelezen, weet niet meer waar. Maar het sprak me zo ontzettend aan, deze quote! Het inspireerde me tot het maken van een plan om mijn doel te bereiken. En nu vraag jij je natuurlijk af wat dat doel dan is... Tromgeroffel!!!


Het creëren van mooie dingen meer planmatig aanpakken

Pfieuw! Dat staat! Ik heb in 2013 zo veel 'last minute' ideeën gehad! Ik ben natuurlijk erg dankbaar voor al die mooie ideeën, maar het levert wel wat stress op om - bijvoorbeeld - 12 vilten autootjes te maken in 7 dagen en in de drukke december maand nog ruim 60 kerstkaarten te maken.

Dus! Het plan! Het voelt wel gek om nu al na te denken over de komende 2 maanden, terwijl het nieuwe jaar pas geboren is. Maar goed, de komende tijd ga ik me bezig houden met het:

  • naaien van een carnavalskostuum
  • naaien van een vest
  • organiseren van een verjaardagsfeestje eind februari 
  • maken van verjaardagskaarten 
  • valentijnsdag natuurlijk
  • maandelijks fotoverslag maken 
  • oja, en een plan maken voor de woensdagmiddagen met mijn kleine mannetje! Hebben we iedere week iets om naar uit te kijken!! 

Je ziet het al! Genoeg plannen weer voor de komende tijd. En nu maar hopen dat mijn creatieve geest zich aan deze planning wenst te houden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten