woensdag 1 januari 2014

Happy new year!!!

Designed by Peter van Hensbergen

Zo!!! Het is een feit!! Het nieuwe jaar is begonnen... Ik hoop dat jullie de jaarwisseling hebben beleefd met degenen die je lief zijn. En dat je er - wat hoofdpijn daargelaten - zonder kleerscheuren bent afgekomen.

Hier was het heel gezellig! We hebben erg genoten van het vuurwerk, met een glas goede champagne in ons hand. Prachtig uitzicht op 5 hoog! Veel te laat naar bed en weer veel te vroeg op. Vandaag veel lieve mensen een goed nieuw jaar toegewenst.

Ik wens jullie een heel fijn jaar. Dat het in alle opzichten een mooi jaar mag worden, vol inspiratie en leuke projecten.

De wensenlijst voor 2014 is ook klaar. Zo heb ik besloten dat ik het uiterlijk van mijn blog wat aan ga passen. Hoe precies, dat moet ik nog uitvogelen. Met hulp van mijn mannetje gaat dat vast fantastisch worden. Ook zal ik met meer regelmaat een bericht posten, dus... Stay tuned!

Happy 2014!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten