donderdag 2 januari 2014

Carnaval: draakje of dino?


Dus: het plan voor 2014! Het eerste op het lijstje is het maken van een carnavalskostuum. Ik ga hier zo snel mogelijk mee beginnen, het geeft me een rustig gevoel te weten dat dat op tijd klaar ligt in de kast. En aangezien we hier thuis in het dino-tijdperk zijn beland, wordt het of een draakjes kostuum of een dinosaurus kostuum. 

Als ik eenmaal een idee heb, kan ik niet wachten om het uit te werken. In de laatste dagen van 2013 ben ik op zoek gegaan naar een matchend patroon. Gelukkig duurde deze zoektocht niet al te lang. Op naaipatronen.nl kwam ik een patroon tegen voor bovenstaand kostuum. Was gelijk verkocht! Een internet bestelling is snel geplaatst. Nu is het wachten op de lieve postbode die de bestelling komt bezorgen! Hopelijk kan ik dan deze week nog de stof in huis halen. Dan kan ik er de eerste naailes van 2014 direct mee beginnen! 

Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat! Kijk je gezellig mee naar mijn vorderingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten