donderdag 14 februari 2013

Valentijnsdag = kaarten maken

Mocht het je ontgaan zijn: vandaag is het Valentijnsdag! Vind jij het ook altijd zo leuk om een kaart te krijgen? Ik vind het ontzettend leuk om ze te maken!

Gister ben ik druk in de weer geweest met schaar, lijm en papier! Van verschillend papier en met stempels ben ik lekker bezig geweest met het maken van een paar kaarten! Erg leuk om met al die materialen in de weer te zijn en iets moois te maken voor een ander. 

Ik heb kaarten gemaakt voor de opa's en oma's...


  


Voor de kleine neefjes en nichtjes... 
















en natuurlijk voor mijn eigen Valentijn!


 

Ik heb de uilenstempels van Artemio, de Punch-it! clear stamps en de clear stamps Eline's words van Marianne design gebruik. Verder diverse papiervellen die ik eerder bij Action en Pipoos heb gekocht. 

Ik heb me weer een avondje prima vermaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten