zondag 10 februari 2013

Slinger, kaart en tag...

Hoera! Piet is vrijdag 65 jaar geworden en gister hadden we een feestje! Kan ik eindelijk laten zien waar ik de afgelopen week mee bezig ben geweest! 

Ik heb een slinger gemaakt met de tekst 'Hoera Piet 65 jaar'. De letters hiervoor had ik een tijdje geleden gekocht bij de V&D. In het pakket zat alleen van iedere letter maar 1 exemplaar... 
Ik heb alle letters nagetekend en uitgeknipt uit het papier This & That Charming van Echo Park Paper. Daarna heb ik alle letters verstevigd met wit karton en weer uitgeknipt/gesneden. Vervolgens heb ik alle letters vastgeniet aan oranjegeel lint. De hele slinger was bij elkaar ongeveer 3 meter. 



De kaart heb ik gemaakt van wit karton waarop ik gerecycled papier heb geplakt. Daarop diverse dessins uit het paper pad van  Echo Park This & That Charming Paper Pad geplakt. 

Voor de tag heb ik als basis de tag gebruikt die voor op de Flow zat. Deze heb ik uit wit karton geknipt, daarop weer gerecycled papier en daarop weer diverse dessins uit het paperpad. De letters zijn gestempeld, de cijfers zijn stickers uit Echo Park A Boy's Life Collection Kit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten