vrijdag 18 december 2015

Schattig jurkje met bijpassend truitje

Mijn collega had mij de afgelopen maanden met tassen vol lappen stof het kantoor in zien komen. Na een poosje zag zij dat er van dezelfde stof complete kledingstukken waren gefabriceerd. Nu was haar buurvrouw in verwachting. Of ik voor haar een kraamkadootje zou kunnen maken? Dat wilde ik natuurlijk wel. Het is leuk om naast alle jongenstoffen, weer eens iet voor een meisje op de naaitafel. 

Eerst thuis een patroon uitgezocht, daarna op naar de stoffenwinkel (wat een straf !) om stof uit te zoeken. Ik heb gekozen voor een roze jersey joggingstof voor het truitje en een donkerblauwe katoenen stof voor het jurkje.




Hier onder wat foto's van het roze truitje:





















En natuurlijk van het jurkje...






















Gister heb ik het jurkje en truitje aan mijn collega gegeven. Zij was heel enthousiast en blij met het eindresultaat. Ik ben ontzettend benieuwd of haar buurvrouw net zo enthousiast is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten