donderdag 26 maart 2015

Bicycle basket bag

Tijdens de dagelijkse 'feed' van de blogs die ik volg, zag ik het bericht van Jip by Jan over het maken van een fietsmandtas. Ik dacht meteen: die wil ik ook! Wat een slim idee om een tas te naaien die de ruimte optimaal benut. Ik heb (zoals de meeste vrouwen) een aantal tassen, waarvan er een aantal min of meer in mijn fietsmandje passen. Maar geen een 'zit' echt lekker. Dus: aan de maak!

De stoffen van Soft Cactus die ik nog over had na het maken van de naaimachinehoes, bleken - na het meten van mijn mandje - precies groot genoeg. Wat een geluk! Ik ben zelf heel blij met het resultaat :)

Even kijken of het gaat zijn zoals ik het heb bedacht...

Na het hengsel en de sluiting dan de biesband erop naaien

Zie hier het resultaat!








1 opmerking: