zaterdag 19 juli 2014

Op naar het volgende project!

Vandaag ben ik naar Haarlem geweest. Dat blijf ik toch wel met stip de leukste stad vinden. Heerlijk met die oude huisjes zo vlak naast de winkelstraat. Lekker in de schaduw lopend genieten van het mooie weertje. Op zoek naar stof voor het volgende project... En ik ben geslaagd! 

Ik ga binnenkort drie t-shirts maken voor onze kleine piraat. Twee met korte mouw en een met lange. Of misschien nog een kort broekje in plaats van een shirt? Ik ben er nog niet helemaal uit...


Daarnaast nog stof voor een jurkje gekocht. Deze wordt voor de dochter van een moeder gemaakt als bedankje. Zij heeft er namelijk voor heeft gezorgd dat de warmte van de zon bij ons buiten blijft. 

Het wordt nog druk deze zomer! Binnenkort meer berichten (en natuurlijk foto's).

Fijn weekend!

1 opmerking: