zaterdag 26 januari 2013

Uiltje van vilt

Het is al even geleden dat ik het vorige bericht plaatste. Maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten... Ik ben nu met verschillende 'projecten' bezig. Ik maak een slinger voor de verjaardag van mijn zoon, ik ben bezig met een collage voor de uitnodiging van dat feestje, ik heb nog een paar kaarten afgemaakt... 

En ondertussen heb ik ook nog tijd gevonden om een uiltje van vilt te maken. 



Ik heb een patroon gevonden in het magazine Papercraft inspirations. Het is dus eigenlijk bedoeld voor papier, maar ik heb het uit vilt geknipt. Voor de stevigheid heb ik er vliesstof achter gestreken. Van mijn vriendin had ik een stuk vliesstof gekregen dat aan beide kanten plakt. Superhandig voor de kleine details, bedankt Ellen! Daarna eerst de kleine delen en de knoop-ogen bevestigd en het geheel aan elkaar gestikt met de vestonsteek. Vervolgens de uil opgevuld en tadaaaaaa...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten